Önska en sim

Om du vill önska en önskesim skriv då:

1. Namn, ålder, kön, kroppsform, hudfärg.

3. Hårfärg, ögonfärg.

4. Stil, t.ex gillar mycket mörka kläder eller jeans och T- shirt

5. Egenskaper som favoritmusik, favoritfärg och favoritmat

7. Vilket expansionspaket och prylpaket du har ( Så att du får med alla kläder och hår )

8. Biografi ( Om du vill såklart )

9. Med eller utan CC

 




Emma

Vill önska! :D

Namn: Anastasia Jones
Ålder: Ungdom
Kön: Tjej
Kroppsform: Smal, små muskler.
Hudfärg: Vit
Hårfärg: Svart :D
Ögonfärg: Blå
Stil: Färgglatt. Jeans, linne/T-shirt
Favoritmusik: Mörka vågor
Favoritfärg: Lila
Favoritmat: Pannkaka ^-^

Jag har: Universitetsliv, stadsliv, övernaturligt och årstider

Med CC. :3

Svar: Färdig simmen hittar du här: http://simsmollan.blogg.se/2013/may/onskesim-anastasia-jones.html
Mollan

2013-05-27 | 21:58:11
http://emmizsh.blogg.se
Marica

Önskning :D
Namn: Summer Blaze
Ålder: ungdom
Kön: Tjej
Kroppsform: Smal Lite muskler
Hudfärg: mittimellan x)
Hårfärg: mörkbrun
Ögonfärg: Ljus grön
Stil: Vet inte hur jag ska förklara men inlägget efter detta har en klänning med kort tjol o linne, en sån klännings form :) Färg glad
Favorit färg: Blå
Favoritmat: kaka
Jag har Leva livet, årstider, övernaturligt, kvällsnöjen, drömjobb, husdjur, utomhus lyx, lyx och design.
med cc :D

Svar: Färdig simmen hittar du här: http://simsmollan.blogg.se/2013/june/onskesim-summer-blace.html
Mollan

2013-05-28 | 21:09:02
http://muffinsmirre.bloggplatsen.se
Pandan8899

Hehe ingen önskning men iaf! Vart hittade du håret på Önskesim bilden! Skita snyggt! Jag skulle gärna vela ha ett sånt hår till mitt sims 3! Men aja Snygg blogg! Eller jo jag vill göra en önskesim!

Namn: Jonnah Palm
Ålder: Ungdom
Kön: Kvinna
Kroppsform: Smal lite muskler
Hudfärg: Lite brun men samtidigt lite vit alltså typ i mitten
Hårfärg: Ljusbrun
Ögonfärg: Brun
Stil: Väldigt mycket t.ex Grått & vitt lite färg glatt också!!
Favvo färg: Gul
Favvo mat: Pannkakor!!
Jag har bara startpaket och Husdjur... Funderar på att köpa universitets liv också men aja gör bara till starten + lite annat som man kan ladda ner till den ♥

Svar: Jag har faktiskt ingen aning.. Men om du laddar ner simmen kommer håret med! Tack ^^
Mollan

2013-05-31 | 17:45:55
Jesssssica

Ja då ska jag önska da ^_^♥

Namn: Racy Nade
Ålder: Ungdom
Kön: Kvinna
Kroppsform:Smal lite muskler
Hudfärg: Väldigt ljus men inte helt vit
Hårfärg: Ljust blont hår
Ögonfärg: Blå
Stil: Mycket ljusa färger!
Favorit färg: Violett
Favorit mat: korv med bröd
Jag har startpaketet och Husdjur men husdjuren funkar inte :( men iaf så gör till startpaketet! och CC vill jag ha! mm men... jjaa!! Och jag vill ha håret på bilden där uppe ^_^!!

2013-07-28 | 13:16:40




Namn:
E-post:
Blogg: