Dag 3 - Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?

Jag tycker redan det är bra och att det inte fattas något, men jag ska försöka komma på något.
 
Jag saknar från sims 2 att om ett litet barn är långt ifrån kan man se den ihörnan typ som en liten övervakningskamera.
 
Jag saknar också att det fanns mer saker som mamma/pappa kunde göra mot sina barn t.ex pussa sitt barn.
 
Jag trodde att spelet inte skulle ladda så mycket men så värkar det inte vara, fast det beror på vilken dator man har. Jag är också missnöjd med att skolbussarna inte har några andra simmar förutom sina egna.
 



Sims ^.^

Vad heter du på thesims3.com
Kan du bli vän med mig i så fall

Svar: Jag heter Mollan100
Jag kan bli vän med dig där :)
Mollan

2013-06-04 | 22:54:29
http://thesims3.com/




Namn:
E-post:
Blogg: